Юридична компанія «ENTIRE» надає послуги з реєстрації ліцензії на охоронну діяльність в Києві, Київській області та по всій території України за найнижчими цінами і в мінімальні терміни. Основною нашою перевагою є найнижча ціна і великий досвід в оформленні ліцензії на охоронну діяльність.

Відкриття бізнесу в сфері безпеки – перспективне і прибуткове заняття. Недержавні служби безпеки користуються все більшою популярністю серед підприємців. Цей вид діяльності спрямований на забезпечення безпеки клієнтів, збереження їх майна і конфіденційність інформації.

Охорона майнаце комплекс заходів із захисту недоторканості будь-якого виду майна, запобігання незаконним діям щодо нього.

Діяльність в даній сфері має багато нюансів і суворо контролюється державою. Щоб відкрити приватну охоронну компанію, необхідно отримати ліцензію. Законодавче регулювання охоронного бізнесу відбувається на основі таких нормативних актів:

  • Постанова Кабміну «Про затвердження ліцензійних умов здійснення охоронної діяльності»;
  • ЗУ «Про ліцензування господарчої діяльності».

Законодавець визначає норми і принципи ведення підприємницької діяльності:

  • визначає перелік послуг, що можуть надаватися;
  • вказує на обов’язки співробітників приватних відомств;
  • ставить вимоги для вибору найманих працівників;
  • обмежує область використання спецзасобів і методів силового впливу.

Щоб відкрити приватне підприємство, варто створити юридичну особу чи ФОП, а для законного ведення бізнесу в сфері охоронної діяльності потрібна ліцензія. Це дозвіл, який видається уповноваженим органом – МВС.

Ліцензійні умови

Постанова КМУ №960 визначає ліцензійні умови охоронної діяльності, виконувати які потрібно, щоб легально працювати на ринку і діяти суворо в рамках закону.

Працювати в охоронній сфері можуть ФОП чи підприємства. Такі організації діють від імені клієнта і в його інтересах, гарантують безпеку в межах двостороннього договору.

Мають бути дотримані такі умови:

  • наявність матеріально-технічної бази;
  • важливо дотримуватися організаційних вимог і трудового законодавства;
  • всі співробітники повинні мати страховий поліс, адже постійно знаходяться в групі ризику.

Робітники зобов’язані мати спецодяг з логотипами підприємства, засоби зв’язку (рації, телефони).

Не всі приватні підприємства мають в арсеналі і застосовують зброю. Без неї не обійтись під час охорони виробничих складів, дороговартісних матеріальних цінностей. Частіше охоронці використовують травматичну чи газову зброю, шокери, наручники і т.д. На кожен з цих засобів необхідно мати дозвіл і закріпити його за конкретним співробітником. Щоб отримати дозвіл на зброю, необхідно обладнати збройну кімнату і місце для зберігання спецзасобів.

Спеціальні засоби значно підвищують ефективність діяльності, їх використання регулюється законами і не повинно виходити за допустимі межі.
Для надання охоронних послуг повинен бути укладений двосторонню угоду між замовником і виконавцем, де варто вказувати вартість, умови, терміни, права, обов’язки і відповідальність сторін. Для правильного складання договору краще скористатися послугами юристів компанії ЮК «ENTIRE».

Вартість ліцензії на охоронну діяльність і термін її дії

Після того, як ліцензуючий орган приймає позитивне рішення про видачу ліцензії і публікує наказ на офіційному сайті, ліцензіат повинен протягом 10 днів оплатить  реєстраційний податок.

Розмір платежу дорівнює одному прожитковому мінімуму, виходячи з розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, діючому на день прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії.

Якщо після закінчення відведеного терміну на рахунок казначейства не надходить платіж, то рішення анулюється.

Ліцензія для даного виду господарської діяльності видається без обмеження терміну дії, тому якщо в документах компанії нічого не змінюється, то подовжувати дозвіл не доведеться.

Всі ліцензії оформлюються за єдиним зразком, тому всі приватні охоронні організації  будуть мати однаковий документ.

Порядок оформлення ліцензії

Для отримання ліцензії на охоронну діяльність в Україні потрібно звернутися в орган ліцензування з заявленим пакетом документів:

  • копія паспорту та ІПН заявника;
  • дані про заплановану кількість співробітників, їх відповідність запланованій посаді і відсутність обмежень в їх відношенні;
  • документи на кожного співробітника, що підтверджують їх здатність виконувати роботу;
  • опис всіх документів.

Кожен найманий співробітник охоронного підприємства повинен докласти копії документів:

  • паспорт;
  • довідка про проходження мед. комісії;
  • висновок психіатра і сертифікат нарколога;
  • довідка про несудимість;
  • трудова книжка (договір).

Керівник і спеціалісти охоронної компанії повинні мати вищу юридичну освіту і досвід роботи від 3-х років на керівних посадах.

Вимоги до найманого персоналу служби охорони:

  • дієздатність;
  • вік старше 18 років;
  • документ про профільну освіту.

Всі працівники повинні укласти угоду з компанією-роботодавцем.

Кожен співробітник, що не має досвіду роботи, зобов’язаний пройти навчання за власний рахунок чи кошти компанії і отримати відповідне посвідчення. Тільки професійна команда може надавати якісні послуги.

Внесення змін в ліцензію здійснюється за особистим зверненням до МВС протягом 30 днів з дати виникнення однієї із умов:

  • зміна назви компанії;
  • зміна керівництва;
  • зміна штатного розпису працівників чи іншої інформації.

Випадки, в яких дія ліцензії анулюється:

  • особиста заява ліцензіата;
  • закінчення реєстрації юр. особи, на яку оформлена ліцензія;
  • смерть ФОП і відсутність правоприємника;
  • недостовірні дані.

За діяльність без ліцензії передбачено штраф 17-34 тис. грн.

Чому вигідно оформити ліцензію з ЮК «ENTIRE»

Охоронна діяльність – перспективний напрямок для бізнесу. Якщо ви не хочете розумітися на нюансах законодавства й особисто отримувати в МВС ліцензію на охоронну діяльність, то варто звернутися в ЮК «ENTIRE».

Юристи компанії ЮК «ENTIRE»:

  • нададуть вичерпну консультацію:
  • ознайомлять з тонкощами законодавства;
  • складуть список документів, необхідних в кожному конкретному випадку;
  • нападуть підтримку в оформленні необхідних довідок;
  • допоможуть подати документи в МВС.

По домовленості з замовником ми створимо охоронну компанію з нуля і отримаємо ліцензію на здійснення охоронної діяльності за мінімальної участі клієнта.

В нашій компанії можна купити готову фірму з охоронною ліцензією.

Пакет послуг з реєстрації
ліцензії з охоронної діяльності

Гарантовані состовляющие послуги

  1. Консультація досвідченого юриста з приводу необхідності та порядку одержання ліцензії.
  2. Складання пакету документів, який необхідно подати для отримання ліцензії на охоронну діяльність.
  3. Подача пакету документів.
  4. Отримання ліцензії на охоронну діяльність.

Документи для отримання ліцензії на охоронну діяльність

  1. Копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  2. Відомості з ЄДРПОУ (статистика);
  3. Банківські реквізити;
  4. Відомості про фахівця (фахівців) з організації заходів охорони:
    1. документ, який підтверджує, що особа не має непогашеної або не знятої судимості за вчинення умисних злочинів;
    2. копія паспорта;
    3. копія трудової книжки;
    4. копія диплома про вищу освіту;
  5. Відомості про персонал, який залучається до охоронної діяльності:
    1. документ, який підтверджує, що особа, не має непогашеної або незнятої судимості за вчинення умисних злочинів;
    2. копія сертифіката про проходження обов'язкового попереднього (періодичного) профілактичного наркологічного огляду;
    3. копія довідки про проходження обов'язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
    4. копія сертифіката (довідки) працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду;
    5. документ, що підтверджує отримання кваліфікації охоронця.

Ціна і термін отримання ліцензії з охоронної діяльності

Вартість послуги – від 4500 грн.

Термін виконання – від 10 робочих днів

Додатково до зазначеної вище вартості послуг з отримання ліцензії на охоронну діяльність після видачі ліцензії необхідно сплатити до державного бюджету офіційний платіж - один прожитковий мінімум для працездатних осіб ( з 1 січня 2023 року – 2589 грн).

Правові аспекти охоронної діяльності: Органом ліцензування даної діяльності є Міністерство внутрішніх справ України.

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

Існує умова, яка впливає на отримання ліцензії на охоронну діяльність. В штат суб'єкта охоронної діяльності, його філії, іншого відокремленого підрозділу, повинен входити фахівець з організації охорони, який має один з освітніх та (або) кваліфікаційних рівнів:

  1. вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу у слідчих та оперативних підрозділах органів внутрішніх справ, міліції, охорони, Служби безпеки України або стаж (не менше 3 років) на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил України, на посадах старшого і середнього начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, які створені відповідно до законів України, та відомчої воєнізованої охорони;
  2. вищу освіту та стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб'єкта охоронної діяльності як мінімум 3 роки, або стаж на посадах, відповідальних за напрям охорони (не менше 3 років);
  3. вищу юридичну освіту і стаж роботи за фахом у суб'єкта охоронної діяльності як мінімум 3 роки.

Юридична компанія «ENTIRE» швидко і якісно зареєструє для Вашого підприємства Ліцензію на охоронну діяльність.

Не втрачайте час!
☛ Замовляйте безкоштовну консультацію!