Юридична компанія «ENTIRE» пропонує послуги з реєстрації представництва іноземної компанії (відокремленого підрозділу юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави) в Україні

Щоб іноземна компанія могла збільшити кількість потенційних клієнтів, реалізуючи діяльність на території нашої країни, потрібна реєстрація представництва іноземної компанії (відокремленого підрозділу юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави) в Україні. В результаті представництво зможе захищати інтереси своєї компанії, а також займатися підприємництвом на території країни. Відкриття представництва іноземної компанії (відокремленого підрозділу юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави) в Україні дає значну кількість переваг, але для успішної роботи необхідно правильно і своєчасно пройти юридичну процедуру.

Реєстрація представництва іноземної компанії (відокремленого підрозділу юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави) в Україні у 2025

Реєстрація іноземних фірм (їх представництв) базується на українському законодавстві. Процедуру регулюють:

  • ЗУ «Про зовнішньоекономічну діяльність»;
  • ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»;
  • нормативно-правовий акт «Про затвердження Інструкції правил реєстрації представництв закордонних суб’єктів господарювання в Україні» Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі, прийнятий 18 січня 1996 року № 30;

Реєстрація представництва іноземної фірми може бути двох типів:

  • з правом вести господарську діяльність. В цьому випадку представникам можна займатися підприємництвом у відповідності із завданнями роботи компанії;
  • без можливості здійснення господарської діяльності. Даний вид реєстрації передбачає лише представницькі функції та захист інтересів фірми на ринку і в правовому полі.

Особливості процедури та послідовність дій

Для проведення реєстрації представництва іноземної компанії (відокремленого підрозділу юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави) в Україні необхідно пройти декілька етапів роботи:

  • зібрати пакет офіційних паперів відповідно до вимог;
  • подати папери до уповноваженого органу реєстрації;
  • оплатити адміністративний збір за реєстрацію;
  • отримати виписку про реєстрацію;
  • поставити філіал на облік в органах держстатистики та податкової служби.

Також реєстрація представництва компанії вимагає наявності юридичної адреси: про це варто потурбуватися заздалегідь.

Пакет послуг із реєстрації представництва іноземної компанії (відокремленого підрозділу юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави) в Україні

Складові пакета

  1. Консультація з питань реєстрації Представництва іноземної компанії.
  2. Аналіз установчих іноземної компанії для реєстрації Представництва іноземної компанії.
  3. Підготовку пакету документів і подача до відповідного органу реєстрації представництва іноземної компанії.
  4. Отримання виписки про реєстрацію представництва іноземної компанії.
  5. Постанова представництва на облік в підрозділах статистики та податкової служби.
  6. Виготовлення печатки.

Ціна і термін реєстрації представництва іноземної компанії (відокремленого підрозділу юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави) в Україні

Вартість послуги – від 15 000 грн.

Термін виконання – від 5 робочих днів

Вартість не включає витрати на переклад та нотаріальне посвідчення перекладу документів іноземної компанії та адміністративний збір за реєстрацію представництва іноземної компанії, який становить однин Прожитковий мінімум для працездатних осіб ( в 2025 році – 3028 грн).

З юридичною фірмою «ENTIRE» реєстрація представництва іноземної компанії (відокремленого підрозділу юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави) в Україні буде проведена кваліфікованими спеціалістами.

Які документи потрібні?

Щоб реєстрація представництв іноземних компаній була проведена без ускладнень, варто заздалегідь підготувати пакет документів. В нього входять:

  • Документ, що підтверджує реєстрацію іноземної юридичної особи в країні її місцезнаходження (витяг про реєстрації із реєстру компаній (торговельного, банківського, судового реєстру тощо);
  • Структура власності іноземної компанії особи, що є засновником представництва;
  • Копія паспорту особи, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи (нотаріально засвідчена копія з перекладом).
  • Нотаріальна довіреність на майбутнього керівника представництва.
  • Нотаріальна довіреність на нас, для проведення державної реєстрації представництва та підписання документів.
  • Нотаріальна копія статуту іноземної компанії.

Щоб реєстрація іноземної юридичної особи була проведена своєчасно і без затримок, варто звернути увагу на те, що всі документи повинні бути надані не пізніше, ніж за шість місяців з дати їх отримання в іншій країні..

Документи від іноземної компанії для реєстрації представництва іноземної компанії (відокремленого підрозділу юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави) в Україні мають бути легалізовані відповідно до країни місцезнаходження іноземної компанії – це апостиль, консульська легалізація або лише нотаріальне посвідчення документів (для країн, з якими Україна підписала угоди про спрощення процесу легалізації документів).

Не втрачайте час!
☛ Замовляйте безкоштовну консультацію!